game2game
 
 
یک شنبه 13 شهريور 1398برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : AMIRREZA

برای دانلود نرم افزار و بازی کامپیوتر به سایت downloadsignal.rozblog.com مراجعه کنید



پنج شنبه 23 تير 1398برچسب:, :: 9:55 ::  نويسنده : AMIRREZA

magic-desktop

- آیا از محیط یکنواخت ویندوز خسته شده اید ؟
– آیا به دنبال راهی برای دگرگون ساختن دسکتاپ تان می گردید ؟
– آیا نحوه نصب کردن تم هایی که برای ویندوز طراحی شده اند را نمی دانید ؟

اگر سوال هایی که ذکر شد برای شما صدق می کند پس استفاده از نرم افزاری که در این مطلب قصد معرفی اش را به شما داریم ، می تواند بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر باشد . این برنامه ی بسیار جالب و کاربردی Magic Desktop نام دارد که و همان طور که در تیتر اشاره شد بهترین گزینه برای توصیف آن می تواند دگرگون کننده دستکاپ باشد چرا که با تغییر دادن ظاهر گرافیکی بخش های مختلف ، نمایی نو را برای شما به ارمغان می آورد .

تنها کافیست تا نرم افزار را نصب کرده و از تم ها ، آیکون ها ، وال پیپرها ، نشانگر های ماوس و … که برای شما طراحی شده است یک یا چندتایی از آنها را انتخاب کرده و به طور رایگان از وب سایت برنامه دانلود کنید و در محیط خود Magic Desktop بدون نیاز به انجام تغییرات اضافی در ویندوز ، آنها را به دسکتاپ تان هدیه دهید .

نکته قابل توجه دسته بندی کردن بخش های گرافیکی به طور مجزا می باشد که بدین ترتیب شما خواهید توانست آیکون ها ، تصاویر ، تم ها و … را آنگونه که خود می پسندید و مطابق سلیقه تان است بچینید تا به ظاهر مورد نظرتان نزدیک تر شوید . بدین ترتیب خواهید توانست با منابع موجود هزاران ست مختلف را تجربه کرده و دیگر هیچ گاه از ظاهر ویندوزتان خسته نشوید .

 

این نرم افزار توانایی نصب و استفاده در ویندوز های ۹۸ ، ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون را داراست .



ادامه مطلب ...


EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 تير 1398برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : AMIRREZA
NOD32

در دنیای مجازی اینترنت نیز همانند دنیای واقعی عده ای از دانش خود در راه هایی خارج از راه اصلی آن قدم بر می دارند . برخی با ساخت بد افزار ها قصد تخریب رایانه ها را دارند و برخی نیز می خواهند تا با سرقت اطلاعات به حساب های شخصی اینترنتی و یا دیگر اطلاعاتی که می توانند مورد استفاده قرار دهند ، دسترسی پیدا کنند . برای در امان بودن از شر دزدان و خرابکاران زیادی که در اینترنت وجود دارد نیاز به استفاده از یک برنامه قدرتمند برای مقابله و جلوگیری از اجرای طرح های مخرب احساس می شود . ESET NOD32 نام نرم افزاری است که بر اساس نظر سنجی ها و مطالعاتی که از سوی مجلات معتبر کامپیوتری انجام شده ، لقب بهترین آنتی ویروس را به خود اختصاص داده است . یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار که باعث دست یافتن به این مهم گردیده است ، به روز رسانی های سریع آن می باشد . جالب است بدانید که تعداد بسته های به روز رسانی این نرم از عدد ۴۰۰۰ عبور کرده و به همین دلیل همیشه در مقابل جدید ترین ویروس های و سایر مخرب ها خود را ب عنوان برترین محافظ نشان داده است . سایت دانلود کده نیز با قرار دادن مداوم آپدیت ها به طور مداوم ( هفته ای ۲ بار ) به شما کمک خواهد کرد تا بدون پرداخت هزینه برای خرید نسخه اوریجینال ، بتوانید کامپیوتر خود را در دنیای خطرناک مجازی مصون بدارید . این نرم افزار همانند بسیاری از آنتی ویروس ها به صورت Real-Time عمل می کند بدین معنی که تمامی حرکات و فعالیت های شما به صورت لحظه ای مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت بارگذاری هرگونه بد افزاری نظیر ویروس ، کرم ، تروجان ، ابزار جاسوسی و تبلیغاتی چه از اینترنت و چه از سایر راه ها نظیر اتصال فلش مموری به رایانه ، از این عمل جلوگیری کند . با NOD32 در مقابل هکر ها و دزدی های اینترنتی ( phishing ) نیز در امان خواهید بود چرا که این نرم افزار راه های مقابل با تمامی آن ها را در اختیار خود دارد . دیگر ویژگی این برنامه این می باشد که با وجود کنترل لحظه ای ، کم ترین استفاده را از حافظه رایانه تان می کند . با این قابلیت دیگر نیاز نیست تا برای اجرای یک برنامه سنگین نظیر بازی های اینترنتی آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و از امنیت فاصله بگیرید . این آنتی ویروس قادر است تا در پلت فرم های مختلف نظیر ویندوز مایکروسافت ، یونیکس و لینوکس ، ناول ، سیستم عامل داس ، اکسچنج سرور  ، لوتوس دومینو و سایر سرورهای ایمیل وظیفه خود را به بهترین نوع ممکن انجام دهد .

تغییرات انجام گرفته در NOD32 Antivirus 4.2.35 :
- تعمیر مشکل پشتیبانی نکردن از آدرس دامنه های دارای بیش از ۲۵۶ کاراکتر
- تعمیر مشکل طولانی بودن نام که باعث ایجاد اشکال در بخش “document protection enabled” می شد .
-تعمیر اسکن کردن تنظیمات پروفایل که بعد از نصب مجدد اندوخته نمی شد .
- تعمیر مشکل باز نشدن لاگ ها در ویندوز NT4.0

- مشکل ذخیره نکردن لاگ ها و همچنین تهیه خروجی در سروس اسکریت درون ویندوز NT4.0
- تعمیر مشکلات کوچو موجود در نرم افزار های Thunderbird و Outlook
- تعمیر مشکل سازگاری Log ها در نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز های ویستا و سون


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 تير 1398برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : AMIRREZA

k-lite

K-Lite Mega Codec Pack را بی شک می توان قدرتمندترین مجموعه کدک موجود در حال حاضر دانست که با در اختیار داشتن قابلیت پخش طیف عظیمی از فرمت های صوتی و تصویری فاصله ی بسیاری بین خود و رقیبانش ایجاد کرده است .

اما کدک چیست ؟
هر فرمت صوتی و تصویری رمزگذاری مخصوص خود را داراست که نرم افزارهای پخش در واقع نقش انکدینگ و خارج سازی از حالت رمز را بازی می کنند . به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید فیلم هایی را که با گوشی موبایل خود تهیه کرده اید توسط نرم افزاری مانند Windows Media Player تماشا کنید با این خطا مواجه می شود که رمزگذاری مورد نظر شما پشتیبانی نمی شود و این به خاطر گنجانده نشدن فیلترهای نمایش آن فرمت می باشد .

 

K-Lite Mega Codec Pack که مجموعه ای کامل از کدک های فرمت های مختلف صوتی و تصویری می باشد به شما کمک می کند تا هرگونه فرمتی را با استفاده از برنامه های پخش کننده نظیر The KMPlayer ، Windows Media Player Classic ، Winamp و … باز کنید . بدین ترتیب دیگر هیچ گونه نیازی به نصب نرم افزارهای مختلف که هریک تنها محدود به چند فرمت می شوند نخواهید داشت . محیط کاربرپسند این برنامه شما را گیج و سردرگم نخواهد کرد . کافیست پس از نصب همانگونه که قبلا فرمت های مورد نظرتان را باز می کردید ، اجرا نمایید .

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 تير 1398برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : AMIRREZA

 

Microsoft Windows™ 7 Ultimate

Seven نامی است که کمپانی قدرتمند مایکروسافت به آخرین ورژن از سیستم عامل های خود تحت عنوان ویندوز اعطا کرده است که به جرات می توان گفت تمام تلاش و نهایت دقت مهندسان و برنامه نویسان این شرکت برای ساخت آن به کار گرفته شده و نتیجه ای اعجاب انگیز را به ارمغان آورده است . دلیل رسیدن به چنین موفقیتی را می توان نسخه ناکام قبلی ویندوز یعنی ویستا دانست چرا که با نقص های فراوانی که در آن وجود داشت به خوبی توانست قابلیت ها و ویژگی هایی را که یک کاربر به آنها نیاز دارد را مشخص نموده تا زمینه برای ساخت سیستم عامل سون ، بدون هیچ گونه از مشکلاتی که برادر ناکامش داشت فراهم شود .

 

محیط ظاهری این سیستم عامل یکی از نقاط قوتش محسوب می شود و طراحی آن به گونه ای است که قطعا هیچ گاه از کار با کامپیوتر خسته نخواهید شد . علاوه بر این دسترسی به بسیاری از امکانات ساده تر از گذشته گردیده است . به طور مثال اگر در حال استفاده از ویندوز XP هستید می دانید که برای پیدا کردن نرم افزار یا بازی نصب شده بر روی کامپیوتر خود که در خیل عظیمی از آنها گم شده است می بایست تمام اسامی موجود در منوی برنامه ها را زیر و رو کنید اما این کار در Windows 7 به راحتی هرچه تمام تر انجام پذیر خواهد بود . کافیست تا چند حرف از نرم افزار ، برنامه و یا حتی فایل مورد نظرتان را وارد کنید ، آنگاه خواهید دید که با چه سرعت و دقتی نتایج مورد نظرتان پشت سر یکدیگر ردیف خواهند شد .

 

یکی دیگر از نقاط قوت Windows 7 سازگاری آن با بیشتر قطعات سخت افزاری است که دقیقا نقطه ی مقابل ویندوز ویستا قرار می گیرد . مهم نیست که قطعات کامپیوتر شما جدید هستند یا قدیمی مهم اینست که ویندوز سون از تمامی آنها پشتیبانی می کند و شما می توانید با خیال آسوده از امکانات این شاهکار مایکروسافت بهره مند شوید .علاوه بر اینها بسیاری از شرکت های سخت افزاری درایور های قطعات خود را برای استفاده در ویندوز سون منتشر کرده اند و در صورتی که خود ویندوز نتوانست به طور خودکار آنها را نصب کند می توانید با مراجه به وب سایت های سازنده آنها را دانلود کنید .

 

اما نسخه ای که برای شما در دانلود کده تهیه کرده ایم از بیش از ۴۰ آپدیت امنیتی و نرم افزاری ارایه شده از سوی مایکروسافت تا ماه نوامبر برخوردار می باشد که شما را از دانلود جداگانه به روز رسانی ها بی نیاز می سازد . همچنین این ورژن به صورت پیش کرک شده می باشد و بدین معنی است که پس از نصب هیچ گونه اخطار یا پیغامی مبنی بر قانونی نبودن نسخه نصب شده دریافت نخواهید کرد و از تمامی امکاناتی که به صورت آنلاین در سایت مایکروسافت قرار داده شده است برخوردار خواهید شد . علاوه بر اینها لازم به ذکر است که ورژن پیش رو هر دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی را در خود گنجانده است .این بدین معنی است که پس از دانلود و رایت ایمیج حاصل ، DVD شما قابلیت نصب بر روی کامپیوتر های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را خواهد داشت و تنها کافیست تا هنگام بوت نسخه ی مورد نظر را که در پروسه ی نصب از شما پرسیده می شود انتخاب کنید و آخرین نکته اینکه Ultimate کامل ترین نسخه ارایه شده از ویندوز سون می باشد که از تمامی قابلیت های آن نظیر پنجره ی شفاف و امکانات سه بعدی برخوردار است .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 تير 1398برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : AMIRREZA

پخش کننده ای زیبا و پر کاربرد که از این پخش کننده به عنوان کو کردن حجم موسیقی و

فایل های ویدویی مورد استفاده فرار می گیرد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1398برچسب:, :: 21:19 ::  نويسنده : AMIRREZA

آنتی ویروس محمبوب که در جهان عده ی زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند



ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1398برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : AMIRREZA

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به مدیریت وبلاگ game to game خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان game2game و آدرس download4you.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 1874
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1